A gyorséttermek előnyei, hátrányai

Harap6

Harap6

Legrosszabb gyorséttermi élmény

2017. május 06. - Harap6

Szinte nincs olyan ember, aki élete során még egyszer sem volt gyorsétteremben.

Sokaknak azonban a gyorétterem szó hallatán a hamburgeren kívül valami negatív tapasztalat is az eszükbe jut.

Ha neked is van valami rossz gyorséttermi élményed,oszd meg velünk!

Kommentbe várjuk a sztorikat!

A bejegyzés trackback címe:

https://harap6.blog.hu/api/trackback/id/tr4712484753

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Péter Gyökér 2017.05.06. 12:52:19

Nekem még kis koromból maradt meg egy sztori.
Egy nyári napon Apukámmal megállttam egy utcai kis kínaizóba és az eladó hölgy a csupasz talpát maszírozta pultra felrakva a lábujjai között - gondolom sokat állt egész nap.. Miután leadtuk a rendelést a hölgy abbahagyta, felállt és csupasz kézzel szedett a tésztából.
Úgyhogy engedelmesen elnézést kértünk, hogy mégsem kérünk semmit. :D

Komment Solya 2017.05.06. 14:12:25

Egyszer a csajokkal megkívántunk egy kis gyorskaját hogy gyorsan betudjunk lakmározni és elmentünk enni egy kis szezámmagos csirkét majd mikor hazaértünk mindenki rosszul lett.. oda se megyünk többet :)

Pirák Judit 2017.05.07. 19:30:29

Pár éve történt, hogy családommal egy mindenki által ismert gyorsétteremben ebédeltünk.Táskámat az ablak mellé tettem le pont azért, hogy ne veszítsem szem elől. Amikor befejeztük az ebédet egy nagyon kedves pincér jött elvinni a tálcáinkat, és közben beszélgetett velünk kérdezte, hogy ízlett-e az étel.. Indultunk volna fizetni ,amikor a táskám nem volt a helyén. Mint később kiderült a pincér összejátszott egy tolvajjal, a kedves érdeklődés csak figyelem elterelés volt. Azóta se ebédeltem ilyen étteremben.

Boros Kitti 2017.05.07. 22:11:28

Gyrosozni mentem egyik (addig) kedvenc gyrosozómba, de valamilyen rovar volt a húsban... oda se mentem többet.

Kürtös Bea 2017.05.08. 09:45:32

Nekem is Kittiéhez hasonló "élményem" volt, gyros tálban találtam egy kukacot... Szörnyű, hogy ezt egyes éttermek meg merik engedni maguknak!

Bálint Leveleki 2017.05.08. 17:43:53

Haverokkal egyszer nagyon megeheztunk es ugy gondoltuk, hogy beulunk barhova, csak kozel legyen es gyorsan etelhez juthassunk, ezert beultunk egy viszonylag uj gyorsetterembe, ahol megrendeltunk egy hamburger menut, amibe sajnalatos modon a hus nyers volt.Valoszinuleg masnak is nyers hust szolgaltak fel, mert az etterem par hettel kesobb bezart.

Zsóka Leveleki 2017.05.10. 19:33:23

En Balinttal ellentetben nem nyers hust kaptam gyorsetteremben, hanem ehetetlenul szarazat. Mas vendegek reklamaltak is miatta.

Emma Kiss 2017.05.10. 20:03:00

egyik étterembe, ahol lehet bármit szedni egy adott összegért, rántott karfiolt ettem, de a panír íze kissé hal ízű volt. gondolom ugyan abban az olajban sütötték ki mindkettőt, és hát nem a legfinomabb volt így

Kiss Kevin 2017.05.10. 21:51:28

Az én legrosszabb gyorséttermi élményem pár évvel ezelőtt történt,amikor egy baráti társasággal beültünk egy gyorsétterembe. Ahol különböző kajákat rendeltünk,megettük aztán pár óra múlva mindannyian gyomorrontást kaptunk. Azóta nem járunk abba a gyorsétterembe.

Bazsi98 2017.05.22. 22:33:40

Legrosszabb gyorséttermi élményem az volt, amikor egy nagyobb bevásárlóközpontban vásárlás után nagyon éhes voltam és csak gyorsan szerettem volna enni valamik finomat. A kaja finom is volt azt leszámítva, hogy a tészta alól egy pók mászott elő. Azóta is kiráz a hideg, amikor ez eszembe jut.

Nusi97 2017.05.23. 11:22:44

Az en gyorsettermi kajamban egy meretes hajszal volt. Visszavittem a keszitonek es termeszetesen elnezest kertek, kicsereltek egy masik tal etelre, de sajnos mar nem volt gusztusom megkostolni se.

Kövér Levi 2017.05.24. 21:26:50

Az én legrosszabb gyorséttermi élményem egy Mekiben volt. Rendeltem egy hamburgert, ami nem volt éppen készen, tehát kifizettem megkaptam a blokkot. A blokkal elmentem mosdóba, természetesen a blokkot véletlenül kidobtam, az ételemet meg teljesen elfelejtették kihozni és elkészíteni is. Mivel a blokk nem volt nálam nem tudtam bizonyítani a rendelésem, szóval éhesenmaradtam :(
süti beállítások módosítása