A gyorséttermek előnyei, hátrányai

Harap6

Harap6

Fast Food ADS vs. REALITY

2017. május 23. - Harap6

Biztos veletek is megtörtént már, hogy képeken vagy videókon megláttatok egy guszta hamburgert megkívántátok, majd amikor bementetek ezt megvásárolni, akkor jött a csalódás, mert nem azt kaptátok, ami a képeken volt..

Na itt van erről egy videó, nézzétek meg!!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://harap6.blog.hu/api/trackback/id/tr10012535563

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kiss Kevin 2017.05.24. 16:56:57

Nálam ez állandó probléma :/ A reklámokban olyan jól néznek ki ezek a hamburgerek, aztán amikor eljutok oda, hogy megkóstoljam, jön a csalódás :(

Hollós Endre 2017.05.24. 21:05:21

Én is nagyon sokszor jártam már így. De az az igazság, hogy én ilyenért már nem is szoktam reklamálni, mert tudom, hogy a reklámokban általában műkajákat használnak, hogy minnél gusztább legyen és többen megkívánják azokat, a képeket pedig meg photoshoppolják !

Kövér Levi 2017.05.24. 21:19:23

Mindig mások a gyorséttermi kaják képeken, mint a valóságban, én is tapasztaltam már, és nagyon elszomorító tud lenni. De sosincs változás ezzel kapcsolatban, mert tapasztalatom szerint kevesen mennek vissza reklamálni

Boros Kitti 2017.05.30. 23:19:30

sajnos ez ilyen :( de még így is megeszik az emberek/megesszük.. mert hát az ízfokozók, meg minden....
egy helyen ettem eddig, ahol tényleg olyan, mint a képen ,az mondjuk nem burger, hanem kolbász, a Kolbice by kobe, nagyon finom, és tényelg olyat adnak, amilyet ígérnek!! sajtszósszal a legfinomabb :)
süti beállítások módosítása